Menu

Sunday, December 16, 2012

BACA bukan sekadar baca..!!




Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah taala kerana dengan izinNya aku berjumpa dengan satu peluang HEBAT dan sekarang bergelar sebagai usahawan muda. Selama ini aku mencari-cari bukan sahaja satu PELUANG untuk menjana pendapatan sahaja, tetapi satu peluang yang mampu memberikan aku pelbagai tawaran berupa ILMU PENGETAHUAN, PENGALAMAN, dan yang paling HEBAT MENTOR yang sangat-sangat HEBAT. Untuk pengetahuan semua pada hari ini aku telah menjadikan seorang BEKAS PENGURUS MAYBANK sebagai MENTOR aku dalam satu perniagaan HEBAT..!!

Beliau merupakan seorang yang hebat kerana telah berjaya menulis dan menerbutkan sebuah buku sulung tulisan beliau berjudul BACA..!! Alhamdulillah walaupun beliau jarang berada dekat dengan aku namun buku tulisan beliau menjadi teman aku buat masa ini dan segala tulisan beliau amat berguna dan boleh dijadikan panduan untuk aku terus mengikut jejak langkah beliau. Beliau sangat memainkan peranan dalam mendorong insan2 biasa menjadi insan luar biasa seperti beliau sekarang. Tidak sabar rasanya untuk aku berjumpa beliau sekali lagi untuk mendekati dengan lebih rapat insan Hebat ini. Walaupun  beliau merupakan seorang pengurus sebelum ini namun hidup beliau dihimpit masalah kewangan dan masa. Beliau jarang dapat bersama anak2 suatu ketika dahulu semasa bergelar pengurus bank. Namun berkat usaha beliau selama ini beliau telah berjaya mengecap dan menikmati kembali satu nikmat yang telah hilang daripada beliau selama ini iaitu nikmat bersama anak-anak dan nikmat bergelar seorang bapa. Ingin ketahui apa yang telah menyebabkan beliau berjaya merubah hidup beliau sehingga beliau meletakkan jawatan beliau sebagai pengurus bank?? Klik di sini untuk info lanjut atau hubungi 0194473419
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...