Menu

Monday, December 17, 2012

Baca!! Bukan sekadar baca...!! Part II



Berikut merupakan sedutan daripada buku BACA!! yang ditulis oleh seorang bekas manager sebuah bank di johor yang sebelum ini memegang jawatan sebagai pengurus di bank branch A dan maybank terbesar di Johor Bharu.

"Bangun dari tidur kau Azahar!!" Itulah kata hati saya bila sahaja saya lihat Abah terbaring tidak bermaya sambil sentiasa  menangis kerana ingin sembuh seperti sedia kala. Saya perlu 'buka mata dan bangkit' dari lamunan yang selama ini menutup pintu hati saya untuk berubah. Tidak mustahil apa yang berlaku kepada Abah hari ini, mungkin akan berlaku pada aku suatu hari nanti.
"apa yang aku ada hari ini?? Apa yang aku tinggalkan untuk anak-anak jika sesuatu yang buruk berlaku padaku?? Bertanya aku kepada diriku sendiri.
Ya Allah.... kenapa aku masih bersenang lenang dalam kesusahan yang membelenggu hidupku selama ini. Saya mula sedar dan ketika itulah baru saya berfikir secara serius untuk berubah.

tersentuh hati dan perasaan ini membaca coretan beliau. Perjalanan hidup beliau dengan liku-liku dan cabaran yang hebat. Tetapi akhirnya beliau telah berjaya membuktikan kepada umum bahawa beliau mampu mengubah nasib beliau dan keluarga menjadi lebih baik. Ketahui 100 Tips-tips kejayaan beliau dengan memiliki buku Baca!! Sebuah buku motivasi yang penuh dengan input. Saya pasti anda akan tersenyum, sebak dan bermain perasaan membaca buku ini. tetapi ingat buku ini tidak ada dijual di mana-mana kedai buku seluruh dunia. Ianya hanya boleh didapati dripada wakil penjual yang sah sahaja..!!
atau hubingi saya di 0194473419 atau farehan di 0133926858

 Ketahui lebih lanjut tentang biodata penulis. klik sini:> BIODATA PENULIS

www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...