Menu

Tuesday, May 24, 2011

Lagi Petanda RV.. Bertindak sebelum terlambat...

Salam Penulisan dan Salam 1Malaysia buat semua...

Setelah agak lama x menulis, terasa ingin mengupdate blog ni dengan serba sedikit info tentang pelaburan Dinar Iraq. kepada yang telah memiliki dan memahami serba sedikit tentang apa yang sedang dilakukan oleh kebanyakan rakan-rakan kita yang mengikuti perkembangan matawang Iraq ini. Kepada yang masih belum atau sedang mengkaji saya nasihatkan agar anda semua cepat-cepat kaji dan selidik jika anda dapati ianya terbukti benar silalah cari pengedar dinar iraq ini untuk menempah koleksi anda kerana menurut beberapa sumber yang boleh dipercayai RV memang dah semakin hampir. Menurut kakitangan Bank Negara Malaysia yang merupakan rakan kepada sumber saya, situasi matawang dinar iraq ini akan RV dan berada pada tahap para hidung. kenyataan ini disokong pula dengan penyertaan Iraq dalam World Trade Organization (WTO) dan International Maritime Organization(IMO).

Suka saya ingatkan disini bahawa tempoh pemerintahan Perdana Menteri Iraq Nuri Al-Maliki akan mencecah 100 hari pada 6 Jun 2011. Semestinya beliau akan berusaha mengembalikan matawang negaranya ke paras normal. Apapon kita hanya mampu menanti usaha beliau ini da berdoa agar semuanya akan menjadi kenyataan tidak lama lagi.

Situasi ekonomi Iraq juga semakin berkembang pesat di mana pelabur-pelabur asing semakin giat menembusi pasaran Iraq. Sudah jelas satu persatu tanda-tanda dinar iraq ini akan RV tidak lama lagi. Cuma tunggu masa yang sesuai untuk diumumkan. Pesan saya kita semua perlulah bersabar menanti kerana jika sudah rezeki tidak ke mana. Untuk pengetahuan semua, Bank di Iraq juga sudah semakin canggih kerana akan diperkenalkan sistem perbankan melalui telefon pertengahan tahun depan. Bahkan satu pameran kereta antrabangsa, Baghdad Autoshow International Automobile akan diadakan pada 19 hingga 22 Disember tahun ini. Sebanyak 150 syarikat pengeluar kereta akan menyertainya termasuklah BMW, MERCEDES, FERRARI, LAMBORGHINI, dan banyak lagi syarikat kereta antarabangsa. Nampaknya rakyat Iraq semakin mewah sekarang. Petanda RV sudah semakin dekat. Buat rakan-rakan pemegang dinar Iraq harap-harap kita semua tetap bersabar menunggu tibanya masa itu nanti. Berdoalah kerana doa merupakan senjata utama orang mukmin. Kepada yang masih ragu-ragu untuk memiliki dinar iraq, ini merupakan sedikit info untuk anda.

Note Iraqi Dinar merupakan note baru yang dicetak pada tahun 2010 dengan ciri-ciri keselamatan yang tinggi. Peluang untuk terjebak dengan note palsu amatlah rendah. tetapi anda diingatkan untuk memeriksa terlebih dahulu keaslian note sebelum anda membelinya daripada mana-mana pembekal/individu terutamanya yang meletakkan note tersebut dengan harga yang murah dan kurang munasabah.

Bagi yang berminat mendapatkan note Dinar Iraq(IQD) boleh menghubungi saya di Facebook atau terus hubungi saya melalui handphone di talian 0194473419 atau 01119709859.




Saya masih menunggu berita daripada parlimen Iraq yang sebelum ini dikatakan melanjutkan persidangannya selama dua minggu kerana ingin menyelesaikan banyak isu-isu yang belum selesai termasuklah isu pengapungan matawang mereka ini. Nantikan post terbaru saya nanti. Sekian wassalam. RV Tetap RV.

Rujukan saya..>> Jutawan Dinar Iraq www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...