Menu

Friday, May 6, 2011

Bila tiba masanya...

salam sejahtera dan salam penulisan buat semua yang sudi membaca dan mengikuti perkembangan blog ni...

wah.. banyak masa free kan sempat buat post baru lgi.. haha.. sesaja buat xda keja nak buat...
banyak cerita sebenarnya nak diketengahkan dalam post kali ni..
tapi lebih teringin nak memfokuskan tentang pelaburan yang sedang hangat diperkatakan masa kini iaitu pelaburan note Dinar Iraq(IQD).... mungkin sesetengah orang belum mengetahui secara mendalam tentang pelaburan ini, dan tidak kurang pula sama seperti saya sedang menanti masa untuk menerima durian runtuh... untuk yang masih ragu-ragu dengan apa yang saya katakan ni silalah klik kat sini.

ok.. kita sambung balik.. akhir2 ini rata2 mata memfokuskan ke arah negara Iraq yang sedang menjalani proses pembangunan semula negara itu dari segala sudut termasuklah pembangunan, ekonomi dan sebagainya setelah mengalami perang teluk dan pencerobohan tentera Amerika.

rata2 pelabur asing menumpukan perhatian untuk 'mencari lubang' dan peluang untuk melabur dalam ekonomi Iraq yang diyakini mampu membawa pulangan yang berbaloi kerana negara itu sedang membangun. Tambahan pula Iraq merupakan negara pengeluar minyak kedua terbesar dunia selepas ARAB SAUDI.

bila berbicara mengenai IQD dan RV.. ramai yang x sabar2 menunggu detik pengumuman RV ni... x kurang juga ada yang bergelak tawa memikirkan org2 yang x sabar menunggu RV ni bagaikan kisah Mat Jenin walaupun sesetengah yang berfikiran begini turut menyimpan IQD ... samapi ada sesetengahnya 2 mengatakan orang2 yang menunggu RV dan sentiasa mengikuti perkembangan dripada Iraq ni akan menjadi gila dek kerana RV yang x tiba2 masanya....
apa pon yang dikatakan orang keyakinan itu x akan luntur malah semakin menebal untuk membuktikan RV memang betul2 akan berlaku cuma masanya sahaja yang kita semua pon belum tahu bila.... apapon kesabaran amatlah diperlukan, biarlah apa orang nak cakap gila ke apa... kita tetap akan perlu setia menanti.. bagi yang memiliki dinar melalui saya yang sudah tidak sabar menunggu dan ingin menjual semula IQD tersebut.. silalah sms saya ye... saya akan memulangkan balik wang anda...

apa yang pasti bila tiba masanya nanti memang bergegak gempitalah dunia dengan sorakan RV ini.. pada masa itu baru kita tahu siapa yang gila dan siapa yang siuman.... siapa yang waras dan siapa yang x waras... harapnya orang2 yang selalu mengatakan orang yang menyimpan IQD ini gila dan orang tersebut belum memiliki IQD sempat berbuat demikian sbelum IQD diumumkan RV.. sebab bila tiba pengumuman tersebut.. memang tiada guna lagi untuk anda terkejar-kejar mencari IQD ini.. hahaha..

apapon diharapkan masa yang kita semua nanti2kan ini akan tiba dalam masa terdekat... harapnya kesabaran kita atas penantian ini akan berakhir dngan sesutau yang menggembirakan kita semua.. ..

setakat ini sahajalah dulu penulisan saya kali ini.. cerita banyak tentang RV ni pon x boleh jugak... ramai yang x suka.. nanti digelar gila pula... nantikan je la detik2 tersebut..
sekian wasalam.. RV tetap RV.... InsyaAllah.. www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...