Menu

Friday, October 23, 2009

mcam2 cita ada...

dari mnggu lepas lgi nak buat new pst kt blog aku ne.. tapi.... malngnya..

keyboard laptop certain key x function ma... terpaksalah simpan semua apa yg nak ditulih dalam blog ne... simpan punya simpan sampai lupa setengah la... hua3....

deepavali ri2 aku n dak u ne dapat overnight.. so aku pon beli la keyboard baru.. exceli nak tukaq keyboard laptop ne... tapi kedai hp x bukak.. aku nak claim warranty ja.. sebab x abeh warranty lagi.. jimat duit la katakan.. beli keyboard je la...

huhu...


minggu ne dah last kelas untuk sem 1...

minggu depan study week.. mnggu satu lagi final exam..
dalam minggu terakhir ne ada la peristiwa2 yg menyentuh perasaan sket..
alamak...
xleh sambung cita..ada keja nak kena buat.....
malam satgi la aku continue ek.. hua3
bubye..
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...