Menu

Saturday, October 24, 2009

sambung-sambung....

OGOS-suka berlawak mudah tertawan kepadanya sopan santun, caring terhadap orang lain berani dan tidak tahu takut agak tegas dan bersifat berkepimpinan pandai memujuk terlalu pemurah dan bersikap ego nilai harga diri sangat tinggi dahagakan pujian semanagt juang yang luar biasa cepat marah dan mudah mengamuk teruma cakapnya dilawan sangat cemburu daya permehatian tajam dan teliti cepat berfikir dan berdikari suka memimpin juga dipimpin suka barangan-angan berbakat dalam seni lukis, hiburan, dan silat sangat sensitif tetapi tak mudah merajuk mudah mendapat penyakit sentiasa belajar untuk relax kelam kabut romantik, pengasih dan penyayang suka mencari kawan

2. Tarikh Lahir pada 2, 11 & 30
Orangnya sensitif dan mudah tersinggung. Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah. Ramai orang suka bergaul denganya kerana perwatakannya yang lembut & ramah. Dia paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati olih orang yang benar-benar dicintainya. Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu- buru dalam bertindak. Sayangnya untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba. Oleh itu mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya.

agaknya betoi la apa yg ditulih kt atas... orangnya sensitif...
aku selalu cepat tersentuh bila terjadi kjadian yg touching2 dalam pergaulan harianku...
aku rasa 1st time airmata aku terjtuh tanpa dapat dikawal sepajang aku di UPNM...
bukan kerana sakit menjalani latihan, bukan kerana kecewa dengan kekasih hati, bukan kerana stress dengan tekanan, tetapi sebab tersentuhnya hati seorang Pensyarah yg bgiku sgt baik hatinya..
hari pertama aku memasuki kelas beliau, pandanganku terhadapnya,
  • Lecturer ne, macam garang je gayanya... macam sensitif je... tapi gaya cam memahami.
  • Beliau mintak kami listkan apa yg kmi nak..
  • harap subjek ne best la...

masa lecture minggu 1st 2nd 3rd n seterusnya biasa je..

dari seminggu ke minggu seterusnya aku rasa aku byak belajar tentang kehidupan dunia luaq dengan lecturer yg sorang ne... beliau bukan sahaja mengajar subjek CL... tapi realiti kehidupan luar berkaitan teknologi n macam2 lgi..

tentang rompakan melalui kad ATM, speed trap jpj, aku igt lgi beliau slalu kata kat kami smua, kamu semua ne kena bukak minda kamu luas2..jgan jadi macam katak kat bawah mangkuk kca... huhu..

beliau mesti akan cerita tentang pengalaman beliau, tentang askar, sejarah n selalu memberi semangat kepada sudentnya secara halus.. beliau mempunyai cara tersendiri untuk engajar pelajar2nya.. seperti semua manusia lain yg menjadi sifu@guru@lecturer beliau juga semstinya teringin sgt2 ingin melihat pelajarnya berjaya dalam semua bidang terutamanya dalam pelajaran.

right after raya beliau pon dah abeh mengajaq silibus CL. so, beliau bagi kami semua assignment untuk disiapkan... assignment pertama, microsoft word, pas2 powerpoint last skali excel...

hari terkhir dalam semester 1.........

to be continued....

www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...