Menu

Monday, October 19, 2009

...empty..

serabut kepalaotak sbenqnya ne..final exam lagi 2 mnggu ja lgi..
carry mark pon xla ok sgt.. nak xnak kenalah score gila2 untuk final exam nnti..
2 3 hari lepas aku ada call dak2 matrik masa 2 diaorang semua tgh final exam..
katanya diaorang punya final susah n amai xdapat jawab...
masa aku call teloi dia cakap soklan mmg susah gila la...

kesian kat diaorang semua.. huhu..
teloi sempat gak bagi nasihat kat aku untuk struggle betul2 dalam masa 2 mnggu ne untuk final exam aku..
thanks teloi 4 the advice..

tdi baru abeh test 3 basicmath..
fed up gila aku jawab soalan..
lantak la apanak jadi..
tawakal je la.. la ne aku mesti fokus untuk final exam lak...
sebelum tu siapkan asignment kimia 2 dengan sebaik mungkin untuk dapat markah carry mark.. www.tips-fb.com

2 comments:

Pojan said...

Xpa2, xpa Pak Ta, usaha sungguh, itu yang penting, chaiyok2!

Unknown said...

ya2..tq pojan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...