Menu

Thursday, November 25, 2010

Kini... Ini Diriku..

ini diriku kini... meningkat besar.. remaja/dewasa/matang.. (pandangan org..)
hakikatnya aku dan diriku yang tahu....
aq begini bukan kerana dia.. tiada pengaruhnya.. ini pilihanku..
mmg jika dilihat dia pengaruhku.. namun aku berakal..
bisa memilih..
memilih jalanku.. aku sukakan jalan ini..
hidup hanya sekali.. jangan kau salahkan dia.. dia bukan ikutanku...
dia hanya temanku... teman terbaik seumur hidupku...
hidupku lebih bermakna mengenalmu...

aku mula mengenal dunia... aku mula berjalan meneroka alam.
mengenal rakan... mengenal ragam..

kini aku sedar ini diriku..
tapi jalan hidupku..
aku sendiri tidak pasti..
betulkah pilihanku.. jika tidak tunjukkan jalanku..
jalan bhagiaku.. jalan kesejahteraanku..

jika aku tidak layak mendampingimu..
biarkan aq.. tinggalkan aku..
fikirkan dirimu..
usah fikirkan aku..


aku punya jalanku
engkau punya jalanmu


coretan rasa 0213am 25/11/2010
www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...