Menu

Sunday, May 10, 2009

..pelbagai...

salam
masa dok berniaga kat depan k-ceria tu.. mcam2 benda dok pikiaq nk tulih dalam blog nie...
pertama sekali beberapa hri lalu aku ada nampak bdak MRSM 2 3 orang lalu bawak beg besaq kat depn pasaraya tu... teringat masa aku masih bersekolah dulu... tpi ada benda sket yang kurang menyenngkan aku... sebab bdak2 yang aku agak baru form1 ataw form 2 ne jalan kat depan 2 atas tile ar.. pas2 ada la dngaq bunyi ssreeet sreeet sreet.... bnyi tapak kasut bergesel dengan lntai.. aduish. baru la aku sedaq mmg hudoh sungguh kalau jln seret kasut ngan lantai ne.. pas2 aku pon teringat la cakap sir suki masa kat asrama dulu dia pernah kat yang dulu2 la mas form2 form 2 ulu lepas solat subuh terus pi makan lalu belakang bilik sir so dia pon taw la bdak2 dah naik dari surau melalui bunyi tapk kasut yang diseret-seret semasa kami jalan belakang bilik dia.... sir gak ada ckap kalau x silap malam2 kalau dia duduk kat dalam bilik 2 dengaq bunyi sret kasut dia x takut sebab sir taw tu mesti student bukan hantu sebab hantu mna da seret kasut masa jalan.. hahahahha..(ku x sure la sir ada cakap dak cam2.. hehe)
harapnya lepas ni bukan sahaja bdak2 mrsm malah bdak SBP pon jalan jngan la seret kasot mmg hudoh sngat.. skrg ni baru aku sedar. haha

yng kedua,
2 3 hari nie aku ada tengok ada seorang lelaki india ne mengayuh basikal kat depan pasaraya tu dngan memakai baju yang kemas seperti bliau baru pulang drpda pejabat.. aku pon terpikir.. alangkah bagusnya kalau ramai yang bersikap macam lelaki india ni... naik basikal ja untuk melakukan aktiviti harian.. mesti dapat mengurangkan pencemaran dan bumi mesti tak terancam sangat tika ini...

yng ketiga..
lagi 2 3 hari ja lgi aku akan berada di kedah ne.. lepas ni aku akan bertolak ke UPNM untuk menyambung pelajaranku di sana. doakanlah kebahagiaan dan kejayaan aku kat sana nanti..
tq

apa lagi nak tulih yea?
sebenarnya byk nak tulih tapi cam biasa la bila dah ada kat depan pc ne jadi blank
k,lah
nak chow dulu ar na.. nnti aku update lgi blog nie..
semekom.. www.tips-fb.com

3 comments:

oNeZ said...

haha...
mcm2...
k laa...
gud lak kt upnm..
nnt blnja aku...
ang janji da..
blanja karok sejam pown oke...
n satu lg..
kem slm kt CUAN
haha

mEGAt... said...

gud luck weih..
nnt jadi koperal nnt msti bes..~

~orangestar~ said...

onez:> ok2... tq..nnti la... dpt elaun.. haha.. cuan2.. nnti la aku kim slam..

mgt:>tq gak... Kapten weih.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...