Menu

Sunday, March 1, 2009

ASSALAMUALAIKUM...
sudah lama rasanya saya tidak meng'update' blog saya ini.. saya memilih untuk menggunakan bahasa yang lebih tertib pada post yang terbaru ini... pejam celik pejam celik dah masuk bulan ketiga dalam tahun baru 2009 ini.. kelmarin baru 28/2 tapi tetiba dan jadi 1/3pada mulanya saya berasa pening dengan perubahan ini tetapi selepas itu baru saya sedar yang bulan dua hanya ada 28 hari sahaja..
(rimas la guna saya maaf ye saya tukar guna aku/ku ok?? tq)
hari-hariku berjalan seperti biasa dengan berniaga di hadapan pasayara K-Ceria Jitra adakala pelanggan di geraiku itu ramai dan ada kalanya sangat lembab perniagaan di situ..

to be continued...

(x larat la nak tulih.. tdi da semangat gak nak tulih pas2 tah smangat tuh hilang pi mna xtaw..aku cari x jumpa pon nnti dia mai kat aku balik kowt)
Note:
1. tgah takowt neh dah masok bln 3 result pon dah nak kluar neh...
2. pening pala...
3. busy sket 2 3 hari ni... xtaw la bz pasai pa.. haha www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...