Menu

Thursday, March 12, 2009

spm...........wahahaha...cuak gile...


semekom..

huhu.
saja post bende nih xceli dah dekat kul 1 dah neh
stil xley nk tdo pk sal result..
huhu..
tinggal beberapa jam sahaja lagi result akan berada di tangan aku...

harap2 aku dapat result yang ok...
aku takowt sesangat kalau result x ok...

adush....
pening kepala memikirkan result neh...
apa nak wat neh?
tdo je la ye..
ahahaha...

sok rasa cam xmau pi amek ja result tu..
huhu
takowt la...
tapi apapon redha je la...
takowt sangat neh..

ye la masa jawab exam ri2 pon x brapa ley jawab sgt sesetengah paper 2
i2 yang takort semacam je 2...
aiya...

spm...
berbeza oooo ngan pmr...
wahahahahahaha........
perancangan aku slepas spm..
tgok la mana2 bidang yang sesuai...
huhu
k.lah nak berenti kat cnie dulu...
DOAKAN AKU SMOGA BEROLEH KEPUTUSAN YANG CEMERLANG!!
KEPADA KWN2 GUD LUCK N ALL DA BEST 2 U ALL...

SEMOGA MENDAPAT KEPUTUSAN CEMERLANG...
ASSALAMUALAIKUM.....

www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...