Menu

Thursday, February 26, 2009

Test Jpj..!!


salam...
muahahahahahaha...
geramnye....
kemarin 25/2 aku ada test jpj untuk dapatkan lesen memandu kenderaan kelas D

aku pon bgun seawal pagi...... siap2 untuk pergi menjalani ujian tersebut..
macam biasa la..
janji pukul 8.oopagi tapi selepas pukul 8.00 baru la penguji2 tiba kat skolah memandu tu..

pas2 penguji tu pon panggil la nama n bagi borang kat calon2...
aku dapat number 10
igtkan number 10 awal la...

upenye...
num 20 lebey dah siap wat test bhgn 2 aku lom lgi..
sebab aku kene wat bhgn 3 dulu...
huh..
tnggu punya tnggu
ckgu kat c2 panggil number 10...
alamak..
tester pompuan la plak..
harap2 la jpj nih ok n x bad mood...
pas2 die pon dgn slambe suh aku masok keta untuk diuji..
aku pon pe lagi...

wat la smua yg ckgu aku suh..
pas2 aku pon tenang jer pandu keta tuh dengan penuh bhati-hati...
sampai pertengahan jalan
die cakap...

"ni reti bawa keta ke x nih?? napa pandu slow sangat...
xkan dapat lesen nak pandu camnni kowt"" kureng tol die nih...


dah tgh diuji kene la sopan...
hampeh tol...
pas2 tetibe je dia suwuh aku bhenti kat tepi jaln..
die cakap kawalan stereng x memuaskan..
taik tol le...
ade ke patot..
dah tu die kata aku mmndu dengan cara bahaya..
pala hotak tol...
kalau x dah lama xciden le...
pas2 die pndu keta tuh balik skolah memandu...
kirenye



eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


geram tol aku...


tapi naseb bek bhgn 2 aku lulus....





tapi tu la...


kene wat skali lagi ar bhgn3..


aku harap retest nanti aku dapat jpj yang bek hati dan bagus...
huhu,,,,
doakan kejayaan aku untuk retest n result spm...
wahahaaha
result spm pon dah nak kuaq la...
nih yang takowt nih....







tolongggggggggggggggggggggggggggggggg....
www.tips-fb.com

2 comments:

mEGAt... said...

cis.!!brani btul tester JPJ tuh bg kwn aku fail.!!panggil dia.!!aku nk jumpa n ketuk kpala dia cket..ngeh..~
btw, bez of luck utk retest..~

Unknown said...

haha..
xpa2...

sukses tertunda tu..
hehe

apapon...
tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...