Menu

Friday, January 23, 2009

jamuan akhir tahun....2006

SEMUA CERITA2 INI BERKAITAN DENGAN KENANGAN2 AKU PADA TAHUN2 SEBELUM NI..I'M JUZ COPY N PASTE DARIPADA BLOG SEBELUM NI IAITU http://qfeat3.blogspot.com/

ha ha ha h a..... 2, 3 minggu macam tahun2 sebelumnya sibuk la mengenai jamuan kelab, persatuan, badan beruniform dan badan2 khas sekolah........... organisasi tingkatan tiga atau lebih dikenali sebagai FORTECH jua tidak terlepas daripada terlibat dengan fenomena alam ini......... pelbagai aktiviti telah dirancang untuk jamuan tersebut........ aku dengaq macam2 persembahan ada malam tue...... tapi tu lah kita hanya merancang tuhan yang menentukan.......... aku ingat aku dah x mau buat persembahan malam itu......... tapi tiba2 Mat suruh aku buat juga persembahan........... aku pun x tau nak buat ke x................. aku tgh pikiaq la nie........... hmmmmm... angpa rasa nak buat ke x?????? kalau ikut perancangan aku nak nyanyi lagu yang aku suka(DEALOVA)........... tapi suara aku x brapa boleh nak tarik lagu tue......... tgk la ada kawan aku yang suruh aku nyanyi lagu HATI INI...........tgk la kalau aku bersedia nanti aku buat la kalau x kira batal la lgpun banyak sgt dah persembahan yang dirancang dikir barat la macam2................................ ha satu lagi yang menarik malam nie kami akan bertukar hadiah sesama sendiri.......... nasib aku............ kena tukar ngan AMALINA SYAHIDAH............ aku pun x tau nak bagi apa ..... tgk la nanti aku tanya dia..............setakat nie dulu bye................. www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...