Menu

Tuesday, January 13, 2009

huh... nasib badan...

assalamualaikum w.b.t
salam sejahtera..

malang sungguh nasibku hari ini.....
naisb badan la...
tadi aku pi wat latihan moto
sejam pertama macam biasa la....
tapi.....
di akhir jam kedua huh... aku duk tgah excited nak balik
tetiba sorang budak pompuan yang sama2 wat latihan ngan aku at hal...

ada ka patut aku tgah bwa motor
dia dengan selamba kluaq di persimpangan dengan hati keringnya dan melanggar aku...
kalau dia yang cedera aku x kisah sgt...haha
masalahnya aku skali jatuh....
eeeeeeeeeee
geramnya.... abih luka tangan2 aku yang lawa nih..
nasib baik la x brapa tuk sangan
tapi sakit jugak la....

huh...
dalam litar pon bleh eksidn....
budak pompuan tu x sepatutnya keluar ikut simpang tu....
dia sepatutnya teruskan latihan di bahagian kon setelah terjatuh semasa menaiki titi...
tapi oleh kerana kerajinan dan ketidakdengaran arahan dia pon sesuka hati nak buat semula
bahagian titi tu dan sesuka hati jugak la melanggar aku.....
padahal ada masa lagi klau dia abehkan dan ulang balik semula...
tak pon tengok la kiri kanan dulu sebelum keluar simpang tuh....

sabar je la...

o.k ar.. nak chow dah....

apa2 pon TERUSKAN BERDOA DAN HULURKAN BANTUAN SETAKAT TERMAMPU KEPADA SAUDARA-SAUDARA KITA YANG DITINDAS OLEH ISRAEL LAKNATULLAH DI PALESTIN.....

ALLAHUAKBAR!!
ALLAHUAKBAR!!
ALLAHUAKBAR!!
www.tips-fb.com

2 comments:

mEGAt... said...

uih..dahsyat arr..!!dlm litar bley eksidn..bley masok paper nih..haha..
bdak pompuan tuh nk ngorat hg kot..~

mr. orange..... said...

huh...
nak ngorat pon pada ar....
sampai luka2..

haha..
taw ar aku ni hensem pon...
dengan rambut yg panjang n "kemas" nih haha (kemas??)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...