Menu

Thursday, September 24, 2009

Konvoi Rayer....


perh...
penat gile join konvoi raye Supermassive xii semalam..
seharian gak la.. ingat kan dah x jadi dah konvoi kali ni..
akhirnya jadi gak... walaupun lari skit dari jadual asal.. mana x lari nye
kata nak start pukul 9.30pgi..
tpi... aku pukul 9.00pgi baru bgun tdoq....

tunggu geng2 sp lgi...
geng2 sp dh sampai tunggu geng yg lagi jauh dri SP nu..(paham2 la sapa.. haha)

last2 mkn lu la kat umah malil..
seb bek mak dia masak lebeh..

hua3...
abeh ja mkn kt umah malil
teruih bertol;ak ke belah perlis/kodiang...
ada 4 biji keta semua...
semua keta perodua...
keta aku ja proton.. hua3...
xceli aku pon nak bawak viva.. tapi.. famly aku nak guna pi kenduri
huhu...

lepas isi minyak apa semua kmi meneruskan perjalanan ke Kodiang...
mula2 aku amek Hasrul.. then singgah umah fakhrul jap ambik dia...
then teruih pi umah mgt..
kat umah mgat baru la kami singgah.. hehe..

mkn2 mee apa semua
sembang2 sket.. then masa tu dah pukul satu lebih.. wahaha..
abeh semua pi singgah solat kat surau ILP kat c2..

lpas 2 bertolak pi serbu umah Fakhrul lak...
tangkap gambaq apa semua
ayah fakhrul sembang2 pasal Askar sket ngan Pak Lan
pas2 teruuih bertolaj menuju ke Pokok Sena..
serang umah ckgu Zaini lak...
makan lemang semua2 sembang2 sket teruih jalan pi umah Ckgu Talib..
dengaq2 Tazkirah sket challo pi smayang dulu
satu group pi smayang masjid
satu group lgi teruih pi umah herr azhar..

aku pi smayang kat masjid b.bharu...
abeh smayang ada la tabligh ne pinjam masa kami sat 2,3,4 minit kali ngan 5,6,7 orang..
depa ne mmg baguih menjalankan misi dakwah...
tapi kami ne la yg sedang mengejar masa....

abeh ja ceramah tu kami teruih pi umah herr azhar..
x sempat nak borak2 lama..
singgah sat ja kat c2...
abeh2 borak
teruih singgah sat umah sir iqbal
smayang magrib kat c2 mkn kopok leko
yg sir baru bwak balik dri tganu

pas2 teruih lajak pi umah ummi rusmiza kat kuarters skolah...
makan2 dari pagi tadi sampai la ke malam mee....
abeh je kat umah ummi teruih singgah umah 'bekas pengerusi' pak yeh la... dia dok plan2 pas2 dia lak x jadi ikut..
hua2..
pon makan mee gak....

pas2 kami pon bersurai la kat c2....
lam kul 11 gak la kowt
aku pon teruih la balik gtra ngan geng gtra....
lepaih antaq hasrul teruih balik umah..
fuh penat gila..
tu baru sampai pokok sena ja
x sampai sp lagi...
kalau sampai sp xtaw la cena..
hahahaha.....

inilah antara gambaq2 yang sempat diambik...



















www.tips-fb.com

4 comments:

tcer_mai said...

tcer nampak hampa berenti kat tepi jalan bukit pinang.... paling perasan husin... dok tunggu sapa lagi??

Pojan said...

Aiyo, x ajak aku pon~~

~orangestar~ said...

MANA NAK TAW BOYAN
INGATKAN DOK LKWI

XPA2.. NNTI2 KITA WAT LAGI..
H0H0

TCE:
KAMI TUNGGU LGI SATU
KETA SESAT
FIKRI, FATTAH NGAN HAZMEI...
CAMNA TAH LEH SESAT..
HAHAHA

Mr Ben said...

nnt raya aji kita bt g....haha...tp xbes r, xckup org dh....tok shu dh fly...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...