Menu

Saturday, August 29, 2009

FSMO...

salam..
smalam hari jumaat..
mnggu first Ramadhan
agak sibuk sikit dengan persediaan untuk pulang bercuti pada hari raya
aku sepatutnya beli tiket bas untuk pulang ke Kedah di kaunter tiket bas MPP
tapi oleh kerana beberapa faktor
aku pon ambil keputusan untuuk tidak membeli tiket di kaunter tersebut

jadi aku pon mencari alternafir lain untuk aku pulang pada cuti raya tahun ini..
tetiba teringat kat Maro..
aku pon kol la maro tnya dia punya tiket bas ada lagi ke tak
dia pon cakap ada...

tapi si Maro nie ajak aku balik ngan dia nek keta..
hurm..
ok la...
kira jadi la aku kata
tpi masalhnya sekarang
aku punya cuti raya xtaw start bila ada yg kata 18/9 dah leh balik ada yg kata 19/9 baru leh balik

adus..
bengong aku memikirkan bende2 ne...
sampai ja malam bertambah bengong la kepala otak aku sebab dengan tak terduga
aku terpaksa menghadapi satu change parade FSMO
fuh.. layan...
lama gila x pakai pakaian FSMO ne....
naseb bek xde pape...
haha....

aku yg serabut..

tgh hari jap gi nak kuaq..
wekend.
balik umah...

chiowz.. www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...