Menu

Monday, September 29, 2008

demam...

wahahaha.....

esok lusa dah nak raya
aku demam la plak...
batuk gila nih....
kerongkong ni x payah kata la
gatal
klau bleh nak masuk tngan dalam kerongkong pas2
nak garu puas2

tadi dah pi amik ubat kat Dr Othman...
dia suh minum air suam byk2......

wahaha....
camna nak raya...
demam......
video www.tips-fb.com

Friday, September 26, 2008

kakak aku balik esok.......

esok pagi sebelum Subuh insyaALLAH
aku dan kakak aku akan ke
Shahab Perdana untuk menjemput kakak kedua aku yang pulang dari kolej nya di Port Dickson untuk menyambut Hari Lebaran bersama kami...
doakan keselamatan kakakku sepanjang perjalanan nya....
sekian.........
www.tips-fb.com

bulan RAMADHAN hampir tiba ke penghujungnya.........


hari merupakan hri Jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan pada tahun ini......

aku gi smayang jumaat kat Masjid Al Aqla.......


hari kebetulannya hujan agak lebat sebelum dan selepas smayang Jumaat....

selepasa smayang oleh sebab hujan

ramai la jemaah terkandas xleh nak masuk ke dalam kereta dan pulang ke rumah atau kembali ke tempat kerja masing2.......


dalam duk tunggu2 hujan berenti

ada la yang kluaq awal dari masjid berjaya masuk kedalam kereta masing2..


malangnya diaorang nih xleh nak kluaq sebab ada keta yang pemandunya belum kluaq sebab hujan..


diaorang pon terpaksalah tunggu......

tetiba je hujan berenti.....


diaorang pon kuaq la keta utk tunggu pemilik keta CRV yang tgh block jalan.........

sambil merungut sesama diaorang.....


apa yang sedihnya dalam bulan yg sangat mulia ni..

umat Islam masih tidak terdidik untuk bersabar dengan dugaan ALLAH....

apabila pemilik keta CRV ni menghampiri ketanya diaorang pon bagitaw la

keta dianih block diaorang punya jalan........


dia pon kata sabar la...

tetapi masa tu jugak terjadi sedikit pertengkaran antara diaorang...


benda ni mmg x sepatutnya berlaku....

sepatutnya pemilik keta CRV tu mintak la maaf walaupun dia x sengaja.....

yang tgh tunggu pon kena la paham situasi masa tu

kan hujan lebat camna org nak kuaq dari masjid........

basahlah nanti....


apapon harap2 semua kita bleh sedar la demngan kisah tadi ni...

aku tulis ni pon sebagai peringatan untuk diri aku sendiri dan kawan2 smua.......
www.tips-fb.com

Thursday, September 25, 2008

cuti HARI RAYA

Assalamualaikum......

hai....
cuti Hari Raya Aidilfitri sudah bermula......
banyak kontroversi berlaku sepanjang Bulan Ramadhan.....
semua tu mungkin dugaan ALLAH kepada hambanya yang sedang menuntut ilmu demi mencari keredhaan Nya........

sekarang aku dah balik ke rumah
untuk beraya ngan family la...
esok kakak ke2 aku akan balik.....
jadi cukup la semua ahli keluarga
hehe....

x sabarnya nak beraya......... www.tips-fb.com

salam...

akhirnya

aku ada blog sendiri.......
tapi xtaw la nak tahan sampai bila....
haha
malas sket nak wat menda2 nih
walaupon gemar surf tenet.......

hehe....
harap2 berkekalan la hendaknya......... www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...